Dag 3

Eerst nog even bijkomen en dus uitslapen, want het is toch wel vermoeiend. Vervolgens zijn we rond 12u de stad in gegaan en opzoek geaan naar de kruiden Souqe en naar een Paleis. Paleis niet gevonden Souqe wel, vervolgens kwam ik twee mensen tegen uit onze groep heerlijk wat mee wezen drinken in een Syrisch thee huis, met alleen maar mannen op deze Nederlandse damens na!

Vervolgens samen met hun het paleis gaan zoeken dat erg afgelegen lag. Hier bekeken, wat een mooi paleis was dit. Het hete het Azem Palace. Een mooi en authentiek paleis. Waar de geschiedennis in naar voren komt. Later die dag zouden we naar een hamam gaan maar deze waren ze aan het restaureren. In een hotel (5 sterren) de weg gevraagd en ook hier zijn ze weer heel behulpzaam. Ander adres gekregen, maar ook deze neit gevonden. HELAAS! Dan maar naar de Citadel, maar ook deze was onder constructie (het zit ook niet mee). Dan maar naar huis en onderweg wat drinken kopen en savonds uiteten met de grote groep.

Het eten was weer heerlijk! alleen was het stroom uitgevallen, dus was eht super warm! Vervolgens me bed ingegaan, want we hebben morgen een Excursie (bosra) te doen. En ja hoor om half 6 Syrische tijd je bed uit (nederlandse tijd half 5).

Weltruste!