dag 4/5

Vannochtend ben ik extreem vroeg opgestaan, om de zonsopgang tussen de ruines in palmyrate bekijken. Het was 4u syrische tijd, of te wel 3u nederlandse tijd. En het was zeker de moeite waard. Het is jammer, waar ik nu ben kan ik helaas, geen foto's online zetten!! De dag hiervoor hadden we de ruines al gezien gewoon overdag. En het hele verhaal van de gids gehoord, we zijn toen ook in het museum geweest, rond 4u 's middags zijn we naar de dode vallei gegaan om hier graven te bekijken. Ook deze waren echt prachtig vervolgens zijn we naar de Citadel gegaan om te kijken hoe het uitzicht was en ook gewoon omdat je dat gezien moet hebben. En wat een uitzicht gaf dat, we konden kijken over het hele gebied met de oude ruines. We zijn toen vroeg gaan eten en gaan slapen omdta ik naar de zons opkomst ging kijken bij de ruines.En zoals ik net al zei was dat ZEKER de moeite waard! In een woord PRACHTIG! En in de bus natuurlijk bij slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!