dag 6 (officieel dag 7, maar eerste dag reken ik niet mee)

Dag 6 de eerste echte dag in Aleppo. Ook Aleppo is een grote stad, misschien nog wel groter dan Damascus, wat voor me gevoel niet kon! Maar Aleppo is minder dan Damascus, al was de souqe hier wel mooier en autentieker. Helaas nog geen foto van gemaakt. Vanavodn gaan we afspreken om met een mini busje naar het klooster st. Simeon te gaan. Ik moet daar natuurlijk wel geweest zijn. Vandaag ben ik langs het plaatselijk museum gegaan, en zijn we de citadel van deze stad gaan bekijken. deze licht in het midden op een erge verhoging. Ook dit was weer mooi en indruk wekkend.

Gister hebben we luxe gegeten in een soort van tapas restaurantje met 3 andere personen. Was erg lekker en erg goed. Vervolgens gaan slenteren door de stad en je ogen uitkijken.

Morgen is onze laatste echte dag dus alweer hier. En dan gaan we richting Jordaanse grens vandaar nog ff langs st. simeon klooster op de laatste dag. En misschien 's avonds nog het een en ander bekijken. Al is er in deze grote stad, wat net amsterdam is (alleen dan nog meer buitenlanders) niet echt heel erg veel te beleven. Ook ben ik btw nog een moskee binnen gelopen. En ja hoor wie kreeg het op de stok met die mensen. IKKE! en wel omdat ik met mijn slippers de moskee binnen trad! Was een hele grappige ervaring, maar ook wel een beetje stom van mij.

Na tot zo ver. Ik hoop in Amman (Jordanie) nog een keer achter het internet te kunnen. En nog meer foto's te schieten.

Reacties

Reacties

sonja

haha en thuis doe je jeschoenen bijna altijd uit!!!!!
Wel een foto laten maken voor het klooster van st simeon hé laten we hem uitvergroten .
Alles verder goed heb je leuke mensen ontmoet? knuffel van Mormol

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!