dag 1

Al zenuwachtig was ik aan het wachten op schiphol, na een afscheid met debbie, mijn ouders, wim en boudewijn. Terwijl ik dit schreef moest ik 1.5u wachten nog op mijn schiphol (was dus nog n nederland, nu 4 dagen geleden. 10 juli). al wetend dat ik door het afscheid me vriendin nog erger ga missen, heb ik der even gestalkd, met smsjes en liefdes uitingen. Altijd leuk.

nu dus maar wachten op de vlucht en hopen dat de zenuwen in bedwang blijven en ik er dus vanaf kom. De vlucht liep zeer voorspoedig, in Amman aangekomen (jordanie) 3u zitten wachen op de overstap naar Damascus. De vlucht naar Amman ging vrij rap, dit omdat het eten in het vliegtuig goed te doen was. En ook omdat ik mijn eigen tv had en zelf kon bepalen welke film ik kon kijken. Na twee slechte films dus aangekomen in Amman om daar over te stappen.

Eindelijk in het vliegtuig, wilde er een aantal mensen met kinderen op mijn plek zitten, zodat ze bij de andere zaten. En ik dus eerst vragen waar ik moest zitten. En ja hoor ik mocht voor het laatste uur lekke lang uit in de busniss klas zitten. Heerlijk beentjes omhoog en beetje ogen dicht doen tot we er waren (tijd half 2 syrische tijd, half 1 nederlandse tijd. Deze vlucht en rit duurde tot half 3, toen fijn in mijn hotel kamer in bed gekropen, om vervolgens smorgens (11 juli) dingen te gaan bekijken. Dus tot u weltruste.

Reacties

Reacties

Ben

Kerel!

Geniet van je tijd daar! Hoop dat je zoveel mogelijk dingen kunt bekijken en ervaringen op kan doen!
Drie weken zijn snel om, dus have fun!

Groetjes, Ben

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!