dag 5

Dag 5 stond in het teken van het over bruggen van 300km. Richting Der es Zoir een stadje waar mensen volgens mij nog nooit westerlingen hebben gezien.. Want iedereen wilde met je praten en spelen en aandacht van je krijgen. toch ben ik best wel bang dat ze dingen van mij willen (als rollen enz) Maar zijn ze helemaal niet op uit. Echt heel appart is dat! We zijn opweg richting Der es Zoir nog langs een hoop stenen gereden (ook weer een ruine). Hier stond vroeger de tempel van Adonis. Heb hier wel een stukje kristal, van mee genomen wat los lag op de grond. Vervolgens door gereden naar dhet stadje Der es Zoir en heerlijk bij geslapenl.En het is appart om te zien hoe groen het nu hier is. Wat een rivier (de Eufraat) met een gebied kan doen. ook al ligt het in de woestijn, Maar het stadje Der es Zoir, stelt eigelijk helemaal niets voor. Zijn hier echt alleen gaan eten even overstraat gewandelt wat drinknen kopen enz. Op de terug weg heb ik misschien wel een van de mooiste dingen mee gemaakt. Een vrouw die heel vriendelijk lachde naar mij, terwijl het hier zo arm is. Lachen en zwaaide en ik kon niets anders dan kijiken en terug zwaaien en nog breder lachen. Wat een vriendelijk land is dit. Heb vandaag wel echt super ranzig gegeten en weinig. Maar ag dan maar stevig ontbijten morgen ochtend.Vroeg gaan slapen om eweer vroeg met de bus naar Aleppo te rijden. onderweg zijn we nog bij Ruinis gestopt (het houd niet op) en bij de Efraat, deze hebben we nu ook aan kunnen raken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!