Syrie en Jordanie

Na lang wikken en wegen. Toch maar alleen op vakantie. Toen was de vraag waar ga ik in mijn eentje naar toe en hoe ga ik dit doen?! Na ik ga nu morgen alweer weg voor 21 dagen, en wel naar Syrie en Jordanie. Ik heb er echt super veel zin in al vind ik het ook wel spannend om alleen te gaan. Althans alleen, dat ook weer niet helemaal aangezien ik met Baobab reizen ga.

Echter kan ik wel zelf bepalen wat ik allemaal wil doen. En dat is een hele hoop. Enige is dat mijn route wel al bekent is. Ag he, dat moet ook niet zo veel uitmaken. Ik zal jullie in iedergeval zo up to date mogelijk houden via deze website. Ik zal proberen om een aantal keer onderweg online te komen en een verhaal te typen.

Tot zo ver!! ik zie en spreek jullie over 21 dagen wel weer..

Groetjes,
Siem

Reacties

Reacties

Iris

Lieve Simeon,

Heel veel plezier! en ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen en foto's! Goede reis morgen.

Kus Iris

Bart

Siem! Intussen al in het vliegtuig denk ik....? Maar ik hoop dat je reis goed verlopen is, ook met overstappen en zo!

Maak er een toffe trip van!
Spreek je kerel!

Tim

Basmatti!

Veel plezier kerel, maak er iets onvergetelijks van!

X

sonja

leuk joh kunnen we lekker mee kijken!!!

pap

hoi jongen lekker warm daar ook?hier ook nog! en geniet je/ van het land?? maak maar een mooie reportage ltr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!