Dag 15 (Petra)

Nu eerste dag Petra er op zitten. Wat een ervaring, wat een mooie schatkamer en wat een mooi gebied! Echt in 1 woord WAUW! De foto's zet ik er later op en die zeggen echt meer dan genoeg. Heb ook echt van half 8 tot half 6 alleen maar gelopen en mijn ogen uitgekeken. Morgen weer zo' n dag en dus weer genieten.

Daarna ben ik heerlijk in een turks bad gegaan. En heb ik me heerlijk laten verwennen, met scrubben, massage etc. Echt heerlijk ook. Morgen dus petra, daarna gaan we de woestijn in naar Wadi rum en dan richting Aqaba. Om vervolgens, terug te gaan naar Amman en vandaar uit terug te vliegen naar Nederland alweer!!

Tot zo ver!! DE foto's spreken voor zich!

Reacties

Reacties

kim

Lees je verhalen met enige jaloezie! Wat zal jij daar genieten zeg!! Wat een bijzondere cultuur, bezienswaardigheden en mensen.. Foto's zijn bijzonder siem!!
Geniet nog met volle teugen! En ook een beetje voor mij...

Xje kim

iris

Ha die siem,

Hoe is het daar? Wij zijn net terug uit België (voor 1 nachtje daar geweest). Heb Nele nog even gezien en naar het strand geweest :) was wel oké. Aankomende donderdagnacht vertrekken we naar italië dus dan zie ik je net niet. 8 augustus komen we weer thuis. Kom je die week erna langs met je foto's een keer 's avonds?

Liefs Iris

tim

Mooie foto's. Enjoy!

Iris

Hee Simeon! Ik heb net je reisverhalen gelezen, het klinkt erg interessant. Ik heb met je gepraat op het bedoeienkamp van Wadi Rum bij het kampvuur, toen zei je dat je ook in Syrië was geweest. Ik heb die foto's bekeken, ze zien erg mooi uit. Ben benieuwd wat je van Aqaba vond, onze groep heeft daar namelijk met een boot over de Rode Zee gevaren en dat was erg leuk! Wat heeft jullie groep daar in Aqaba gedaan?

Iris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!