dag 14

Nog 1 week te gaan en dan zit het er weer op. Het wordt een drukke maar intressante week. Maar ook gelijk de duurste week. Tot nu toe heb ik eigenlijk minder uitgegeven dan ik verwacht had. Maar deze week, wordt duurdere week. 1 omdat jordanie duurder is dan syrie en 2 omdat ik veel leuke dingen ga doen!

Morgen ga ik naar Petra (het wereld wonder). Vanavond slaap ik in een weer TE luxe hotel in het doprje petra, net hier goed gegeten. Vandaag en gister waren ook lange dagen. Gister was echt een reis dag. En merkte dat ik daarna zeer vermoeid was. Heb nog wel de zonsondergang in de woestijn gekeken en ben toen snel gaan eten en gaan slapen, want ik voelde me niet helemaal geweldig. Ja we sliepen in een Ecolodge, geen elektrisiteit maar kaarsjes. Heel appart, maar echt een super ervaring. Smorgens zou ik gaan wandelen, maar toen ik wakker werdt had iks teken in mijn zij en ben toch maar niet gegaan en heb heerlijk op mijn bed gelegen. Ook heel appart, want kreeg onverwachts bezoek van een hagedisje, die bij het raam zat. Deze eet zich vol met muggen en daardoor hadden wij die nacht daar geen last van.

Vervolgens ben ik achter in de jeep terug gereden naar de bus, om vervolgens ruim 3.5u naar Petra te rijden. Een dorp waar geen reet te doen is. Maar om vanuit hier 2 dagen naar petra te gaan. Het hotel is wel echt luxe!! Morgendus eerst naar petra en vervolgens heerlijk een turks bad nemen en een massage etc.

Na petra gaan we door naar wadi rum, waar we in bedouine tenten gaan slapen. En ik ook een jeep tocht ga doen. Na tot zo ver maar weer!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!