Dag 11

We zijn nu op de 11de dag en zijn nu in Jordanie aangekomen. Vandaag hebben we onze eerste echte lange dag in jordanie (Amman)gehad. Amman, is een grote stad en ook zeer welvarend en erg westers. Het grote verschil zijn vooral de prijzen vergelijken met die in Syrie, Jordanie is veel duurder. Dus ben benieuwt! Na eerts een tegen slag van een persoon in de groep hebben we gister lekker door de stad geslentert weinig te beleven hier, jammer genoeg.

Terug gekomen in het hotel hebben we een excursie geboekt naar Jerash, weer een opgraving. Maar moet eerlijk zeggen dat de opgravingen in Syrie mooier waren. En was dit dus eigenlijk een tegen valler. Na dit heb ik voor het eerst echt even kunnen liggen in de zon. En fijn kunnen bij komen en natuurlijk bruin bakken.

Morgen gaan we door richting Madaba, maar hiervoor eerst langs de Dode zee en langs een kerk, die beroemd is om de mozaike vloer die nog zo goed als intakt is. Vanuit Madaba zullen we dan door reizen richting Hama (nationaal park), naar Petra, Wadi rum (woestijn), Aqaba en dan weer terug om vanuit hier (Amman) weer terug te vliegen naar nederland. De tijd vliegt enorm als je beseft dat we nu al over de helft zitten van de vakantie. Zo eerst maar snel slapen, morgen weer om 7uur weg!

pap

Ja jongen als iets gaaf is gaat het snel om.geniet zoveel je kunt en ga lekker uitrusten aan de rode zee.
Ik hoor je verhalen en belevenissen graag.tot later.
En ps doe NIMO de groeten van mij !